حس غريبانه


تا حالا شده دلت بگيره؟

از دست غصه دق كنه بميره؟

تا حالا شده محتاج بشي؟

حتي خدا هم دستت و نگيره؟

تا حالا شده يه روز بي خبر عشقت بره

بهونش و بگيري؟

بفهمي هر چي ميگفت دروغ بود!

كم بياري و دلت بخواد بميره؟

اي خدا زندگيم نقش بر آبه!

آره قلب عاشقم بدجور خرابه

قسمت ميدم كه جونم و بگيري

زنده بودن واسه من عين عذابه!

تو كه از حال دلم با خبري

چرا گريه هام نداره جوابي؟

به چه جرمي اي خدا بگو به من

داري آبروي من و ميبري؟

تا حالا تنها يه جا نشستي؟

بي سر و صدا تو خودت شكستي؟

حس خجالت بشينه رو چهرت از اينكه

حس كني اضافي هستي؟

تا حالا شده چيزي ببيني

دلت بخواد كور بشي و نبيني؟

واسه پنهون كردن گريه هات

زير بارون بدون چتر بشيني؟

 


تا حالا شده دلت بگيره؟

از دست غصه دق كنه بميره؟

تا حالا شده محتاج بشي؟

حتي خدا هم دستت و نگيره؟

تا حالا شده يه روز بي خبر عشقت بره

بهونش و بگيري؟

بفهمي هر چي ميگفت دروغ بود!

كم بياري و دلت بخواد بميره؟

اي خدا زندگيم نقش بر آبه!

آره قلب عاشقم بدجور خرابه

قسمت ميدم كه جونم و بگيري

زنده بودن واسه من عين عذابه!

تو كه از حال دلم با خبري

چرا گريه هام نداره جوابي؟

به چه جرمي اي خدا بگو به من

داري آبروي من و ميبري؟

تا حالا تنها يه جا نشستي؟

بي سر و صدا تو خودت شكستي؟

حس خجالت بشينه رو چهرت از اينكه

حس كني اضافي هستي؟

تا حالا شده چيزي ببيني

دلت بخواد كور بشي و نبيني؟

واسه پنهون كردن گريه هات

زير بارون بدون چتر بشيني؟

 

 

 

 

تمومش كن خدا ديگه بريدم

به هرچي كه نمي خواستم رسيدم


تمومش كن تمومش كن خدايا

ديگه بسه عذاب قبر و ديدم

نه از عشق خير ديدم نه از دوست

به كي خوش باشم و به كي اميدوار؟

دارم ضجه زنون به پات مي اُفتم

تو مي بيني ولي انگار نه انگار



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت18:42---26 اسفند 1390
وبلاگ زیبایی داری لینکتون کردم اگه قابل دونستی من رو هم لینک کن

ابوالفضل
ساعت15:04---26 اسفند 1390
سلام دوست عزيز من وب شما رو لينك كردم چون دوست دارم وبتون را اگه قابل دونستي لينكم كن

ممنون


farhooo
ساعت17:14---24 اسفند 1390
salam mamnun k sar zadi o link kardi manam linket kardam inghadram naomid nabash donya arzeshe ghose khordano nadare bazam sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, 22:4 |- یه عاشق دلشکسته -|


ϰ-†нêmê§